Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Μπεκάτσα στην εκπνοή της κυνηγετικής περιόδου!

Σήμερα το απόγευμα είχα κανονίσει με έναν φίλο μου να πάω για κυνήγι τσίχλας.
Καθώς πλησιάζαμε στην περιοχή, συζητάγαμε και χαριτολογώντας λέγαμε τι θα κάναμε αν βρίσκαμε καμία μπεκάτσα μιας και δεν τα πήγαμε καθόλου καλά φέτος στις μπεκάτσες και δεν είχαμε και σκύλο. Χωρίς να έχουμε λυπών καμία ελπίδα γελάγαμε πειράζοντας ο ένας των άλλων για την ανέλπιστη συνάντηση. Κατεβήκαμε απ’το αυτοκίνητο και αρχίσαμε το περπατητό για τσίχλες και κοτσύφια, είχε αρκετά πουλιά αλλά ήταν δύσκολο να τα πλησιάσουμε. Μετά από πολύωρο περπάτημα καταφέραμε να χτυπήσουμε 6 πουλιά, προς το τέλος όμως του κυνηγίου είχαμε εντοπίσει ένα πυκνό σημείο με αρκετά πουλιά και αποφασίσαμε να το κυκλώσουμε μήπως καταφέρουμε κανένα πουλί. Και έτσι έγινε, πήγα εγώ από τι μια πλευρά και ο φίλος μου από την άλη αλλά δεν καταφέραμε τίποτα, στο τελείωμα ώμος του πυκνού είχε ένα δασάκι, πήγα προς τα εκεί και κάθισα μπροστά του, είδα πώς δεν είχε τίποτα και γυρίζοντας την πλάτη μου, η βελουδομάτα που με παρατηρούσε βρήκε την ευκαιρία να φύγει με ένα γρήγορο πέταγμα. Γύρισα έκπληκτος και με δυο γρήγορες τουφεκιές κατάφερα να την πάρω, <<η ανέλπιστη μπεκάτσα στην εκπνοή της κυνηγετικής περιόδου!>> Πήρα την μπεκάτσα και πήγα προς το φίλο μου, δεν μπορώ να σας περιγράψω την έκφραση του όταν είδε την μπεκάτσα στα χέρια μου, εκεί τελείωσε και το κυνήγι με πολλά πειράγματα από πλευράς μου και δίνοντας ραντεβού για του χρόνου με την ίδια τύχη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...